返回列表 回復 發帖

2011 Yogalum感官我們的世界

管理員Yogabeck先帶yogalum和她的熊去聆聽感官/世界入夢~

若你不清楚這帖的用處, 可以先看看這裡.



~熊啤啤好識嘆, 好識享受篇~~





我家的熊啤啤寧舍懂得享受, 感官世界專輯一出, 我就介紹好歌俾佢聽.

所以現在每晚我返到家裡, 就看到這個模樣的"”.


p.s. 我這張只是我的自high示範版本, 請大家繼續發揮你們的超強創意, 快些帶著yogalum感官世界/遨遊天地.

請大家在128日前一起完成這個項目,帶著cuteYogalum去感官一下我們的世界。 之後我們會一起選出最喜愛的相片,  會有神秘精美的獎品噢!




熊啤啤真係好嘆的樣子喎~
我還未拿到2011年的, 先po一下今年和去年的calendar card~
謝謝yogalum的一班自high人, 每年總讓我有可愛而又獨特的年曆咭用!!


Donald baba and Donald chaichai go to Yogalum with Calendar Card 2009&2010 ar~~
我發現 Mandy 好鐘意 Donald Duck!!
4# cooca

咁你無發現我好鐘意forever friends咩??
我淨係俾封套個金色Yoga簽名閃到囉
^^^ 係啊, 個金色Yoga簽名好靚! 令我想起 Wild Day Out! 果日好好玩 !!
剛好把所有CD & DVD 整理好,我也要弄,拿到日曆咭後再弄



*******************
果然整理得好妥當, 還排列得整整齊齊影靚相.  但隻baby去咗邊啊?  
CNG & KNG~你倆真是天生一對, 行動一致.  但這帖的用意是等大家收到CALENDAR CARD之後, 貼d參選作品喎.


By yogabeck
我又整



************
等你攞到年曆咭後, 再整多些靚靚的貼出來. 但記得帶埋Baby~

by Yogabeck
嘩大叔果個好 sweet 啊!  你地的相片好有聖誕氣氛啊!

不過, 我地的相片要有隻 yogalumbaby 環遊全世界喎.  所以雖然係靚, 不過就唔符合參賽資格啦.  你地快d 加返隻公仔啦!
哎呀~這幾天太忙,沒看清楚
你們就好啦!我沒有一張專輯有yoga的簽名
收到啦, 收到啦

嘩! 終於等到第一張作品. 好cute啊!!
我都收到喇

"我好肚餓呀 ~~~~~~ "
返回列表